Завдання для самостійного опрацювання
з Електротехніка
на період 12.05-15.05.2020 р.
ІІІ курс:
Група №13 -
Група №13 -
1. Проти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/wtg140,
https://vseosvita.ua/test/start/dnj521
https://vseosvita.ua/test/start/dnj521
2. Закоспектувати та вивчити.
Асинхронний
двигун – машина змінного струму, частота обертання ротора якої менша за частоту
обертання магнітного поля статора (обертається асинхронно) і залежить від навантаження.
Генератор
постійного (або змінного) струму – електроустановка, яка виробляє (генерує)
електричну енергію. Машинний генератор перетворює механічну енергію в
електричну.
Електрична
машина – машина, в якій відбувається перетворення механічної енергії в
електричну, або навпаки – перетворення електричної в механічну.
Електричний
двигун – машина, в якій відбувається перетворення електричної енергії в
механічну.
Номінальна
частота обертання електромашини – частота обертання (швидкість), яка відповідає
роботі машини при її номінальних параметрах ( напруги, потужності, обертового
моменту, частоти змінного струму тощо).
Номінальні
дані електричної машини – технічні дані (напруга, сила струму, потужність,
частота обертання тощо), на які розрахована машина в номінальному режимі
роботи. Вказуються підприємствами-виробниками в технічному паспорті і на щитку
машини.
Оборотність
електричних машин – властивість електричних машин змінювати напрям
перетворюваної ними енергії, що дає їм змогу працювати як генераторами, так і
двигунами.
Реакція
якоря – вплив магнітного поля якоря машини постійного струму (під час
навантаження) на основне магнітне поле машини (системи збудження) й викривлення його.
Реверсування двигуна – зміна напрямку обертання ротора двигуна.
Синхронна
машина – машина змінного струму, в якій частота обертання ротора і магнітного
поля статора одинакові за величиною (обертаються синхронно); швидкість
обертання ротора (частота обертання) залежить від частоти змінного струму і
кількості пар полюсів машини.
Синхронний
компенсатор – синхронний двигун, який експлуатується на холостому ходу в режимі
перезбудження, використовується як генератор реактивної потужності для
підвищення коефіцієнта потужності (cosφ) електроустановок.
Завдання для самостійного опрацювання
з Електроматеріалознавства
на період 12.05-15.05.2020 р.
ІІ курс:
Група №14 - ВИЧИТАНО
Завдання для самостійного опрацювання
з Виробничого навчання
на період 12.05-15.05.2020 р.
ІІ курс:
Група №14 -
Завдання №1: Переглянути відеоролики:
Завдання №2: Вивчити та закоспектувати визначення.
Електросклопідйомники - пристрій в автомобілі , що дозволяє закривати бічні стекла дверей (які при їх відкритті зазвичай ховаються всередину двері) без зусиль, натисканням на кнопку.
Склопідйомники зазвичай встановлюються або на всі чотири двері (для 4-дверних моделей), або тільки на передні двері.
Звичайні засоби управліннями склопідйомниками - трьохпозиційним перемикачі, що включають функції:
- скло в спокої
- скло закривається
- скло відкривається
Причому після того, як оператор перестав керувати склом - перемикач повертається в нейтральне положення і рух скла припиняється.
Скло водійських дверей зазвичай забезпечується п'ятипозиційного перемикачами. До стандартного набору додається автоматичне закривання і автоматичне відкривання. Якщо перемикач поставити в дані позиції, то вікно буде продовжувати рух навіть тоді, коли оператор відірветься від управління, і перемикач повернеться в нейтральне положення.
Часто управління склопідйомниками всіх вікон дублюються для водія на водійських дверей або знаходяться в доступному для водія місці. Також подібні центри управління комплектуються додатковою кнопкою, яка відключає управління склами з перемикачів, розташованих на дверях. Це дає можливість керувати склами тільки з водійського місця і робить перевезення дітей безпечнішою для них.
Електросклопідйомники - пристрій в автомобілі , що дозволяє закривати бічні стекла дверей (які при їх відкритті зазвичай ховаються всередину двері) без зусиль, натисканням на кнопку.
Склопідйомники зазвичай встановлюються або на всі чотири двері (для 4-дверних моделей), або тільки на передні двері.
Звичайні засоби управліннями склопідйомниками - трьохпозиційним перемикачі, що включають функції:
- скло в спокої
- скло закривається
- скло відкривається
Причому після того, як оператор перестав керувати склом - перемикач повертається в нейтральне положення і рух скла припиняється.
Скло водійських дверей зазвичай забезпечується п'ятипозиційного перемикачами. До стандартного набору додається автоматичне закривання і автоматичне відкривання. Якщо перемикач поставити в дані позиції, то вікно буде продовжувати рух навіть тоді, коли оператор відірветься від управління, і перемикач повернеться в нейтральне положення.
Часто управління склопідйомниками всіх вікон дублюються для водія на водійських дверей або знаходяться в доступному для водія місці. Також подібні центри управління комплектуються додатковою кнопкою, яка відключає управління склами з перемикачів, розташованих на дверях. Це дає можливість керувати склами тільки з водійського місця і робить перевезення дітей безпечнішою для них.
Завдання №3: Запитання по відео роликах:
а) Що входить в комплектацію склопідйоника?
б) На вашу думку, які можуть бути несправності склопідйомника ?
в) Як усунути несправність склопідйомника?