12 трав. 2020 р.

Завдання для самостійного опрацювання 
з Електротехніка
на період  12.05-15.05.2020 р.

ІІІ курс:
Група №13 -  
1. Проти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/wtg140, 
https://vseosvita.ua/test/start/dnj521

2. Закоспектувати та вивчити.

Асинхронний двигун – машина змінного струму, частота обертання ротора якої менша за частоту обертання магнітного поля статора (обертається асинхронно) і залежить від навантаження.

Генератор постійного (або змінного) струму – електроустановка, яка виробляє (генерує) електричну енергію. Машинний генератор перетворює механічну енергію в електричну.

Електрична машина – машина, в якій відбувається перетворення механічної енергії в електричну, або навпаки – перетворення електричної в механічну.

Електричний двигун – машина, в якій відбувається перетворення електричної енергії в механічну.


Номінальна частота обертання електромашини – частота обертання (швидкість), яка відповідає роботі машини при її номінальних параметрах ( напруги, потужності, обертового моменту, частоти змінного струму тощо).
Номінальні дані електричної машини – технічні дані (напруга, сила струму, потужність, частота обертання тощо), на які розрахована машина в номінальному режимі роботи. Вказуються підприємствами-виробниками в технічному паспорті і на щитку машини.

Оборотність електричних машин – властивість електричних машин змінювати напрям перетворюваної ними енергії, що дає їм змогу працювати як генераторами, так і двигунами.

Реакція якоря – вплив магнітного поля якоря машини постійного струму (під час навантаження) на основне магнітне поле машини (системи збудження) й викривлення його.

Реверсування двигуна – зміна напрямку обертання ротора двигуна.


Синхронна машина – машина змінного струму, в якій частота обертання ротора і магнітного поля статора одинакові за величиною (обертаються синхронно); швидкість обертання ротора (частота обертання) залежить від частоти змінного струму і кількості пар полюсів машини.

Синхронний компенсатор – синхронний двигун, який експлуатується на холостому ходу в режимі перезбудження, використовується як генератор реактивної потужності для підвищення коефіцієнта потужності (cosφ) електроустановок.


Завдання для самостійного опрацювання
з Електроматеріалознавства
на період  12.05-15.05.2020 р.

ІІ курс:

Група №14 -    ВИЧИТАНО

Завдання для самостійного опрацювання
з Виробничого навчання
на період  12.05-15.05.2020 р.
ІІ курс:
Група №14 - 


Завдання №1: Переглянути відеоролики:









Завдання №2: Вивчити та закоспектувати визначення.


Електросклопідйомники  - пристрій в автомобілі , що дозволяє закривати бічні стекла дверей (які при їх відкритті зазвичай ховаються всередину двері) без зусиль, натисканням на кнопку.
Склопідйомники зазвичай встановлюються або на всі чотири двері (для 4-дверних моделей), або тільки на передні двері.
Звичайні засоби управліннями склопідйомниками - трьохпозиційним перемикачі, що включають функції:
  • скло в спокої
  • скло закривається
  • скло відкривається
Причому після того, як оператор перестав керувати склом - перемикач повертається в нейтральне положення і рух скла припиняється.
Скло водійських дверей зазвичай забезпечується п'ятипозиційного перемикачами. До стандартного набору додається автоматичне закривання і автоматичне відкривання. Якщо перемикач поставити в дані позиції, то вікно буде продовжувати рух навіть тоді, коли оператор відірветься від управління, і перемикач повернеться в нейтральне положення.
Часто управління склопідйомниками всіх вікон дублюються для водія на водійських дверей або знаходяться в доступному для водія місці. Також подібні центри управління комплектуються додатковою кнопкою, яка відключає управління склами з перемикачів, розташованих на дверях. Це дає можливість керувати склами тільки з водійського місця і робить перевезення дітей безпечнішою для них.

Завдання №3: Запитання по відео роликах:

а) Що входить в комплектацію склопідйоника?

б) На вашу думку, які можуть бути несправності склопідйомника ?

в) Як усунути несправність  склопідйомника?

Завдання №4: Вивчити схему підключення склопідйомника.






4 трав. 2020 р.

Завдання для опрацювання під час карантину
 (04.05.2020 по 08.05.2020) 
для учнів групи № 14
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-практичної підготовки:  «Виробниче навчання»

відповіді надсилати (можна  у вигляді відео або голосового повідомлення)
до 08.05.2020 18-00

Завдання №1: Переглянути відеоролики:















Завдання №2: Вивчити та закоспектувати визначення.

Паркувальний радар, також відомий як, Акустична Паркувальна Система (АПС)парктронік, або ультразвуковий датчик паркування — допоміжна паркувальна система, що встановлюється на деяких автомобілях. Слово радар в назві є, строго кажучи, некоректним, тому що пристрій використовує не радіо-, а звукові хвилі. Таким чином, коректно називати подібні пристрої не радарами, а сонарами.
Система використовує ультразвукові датчики, що вмонтовані в передній і задній бампери для вимірювання дистанції до найближчих об'єктів. Система видає переривчастий застережливий звук (і, в деяких варіантах виконання, відображає інформацію про дистанцію на РК дисплеї, вбудованому в приладову панель, у дзеркало заднього виду) для індикації того, як далеко знаходиться машина від перешкоди.
Коли відстань до перешкоди скорочується, застережливий сигнал збільшує частоту. Перші звуки він видає при наближенні до перешкоди на 1-2 метри, а при небезпечному зближенні з перешкодою (10-40 см, в залежності від моделі) звуковий сигнал стає безперервним. У деяких моделях система може бути відключена, наприклад, для використання на бездоріжжі. Як правило, система автоматично включається разом із задньою передачею (наприклад, електроживлення може подаватися від ланцюга ліхтаря заднього ходу).


Завдання №3: Запитання по відео роликах:

а) Що входить в комплектацію парковочного радара

б) На вашу думку, які можуть бути несправності в парктроніка ?
в) Як усунути несправність  парковочного радара?

Завдання №4: Вивчити схему підключення парктроніка  наприкладі .

Парктроник - виды, устройство и схема подключения
Як підключити партронік до магнітоли і камеру заднього вигляді



Завдання №5: Пройти тестувати за посиланням

27 квіт. 2020 р.

Завдання для опрацювання
під час карантину 
для учнів групи № 2 


Професія: «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»


з професійно-практичної підготовки:  «Електротехніка з основами промислової електроніки»



відповіді надсилати (можна  у вигляді відео або голосового повідомлення)
Всі відповіді на контрольні  запитання  та практичні роботи  скидати 
Е-mail:
  vanyaden18@gmail.com або 
на Viber: +380983996264



1.
Вступ
 1
2.
Основи електростатики
2
3.
Постійний струм та кола постійного струму
 4
4.
Електромагнетизм
3
5.
Змінний струм та кола змінного струму
3
6.
Електричні вимірювання.
Електровимірювальні прилади.
4
7.
Трансформатори
3
8.
8.1
8.2
Електричні машини:
Електричні машини змінного струму
Електричні машини постійного струму

4
4
9.
Напівпровідникові прилади
4
10
Електронні  та газорозрядні прилади
4
11.
Оптоелектронні пристрої
3
12.
Вторинні джерела електроенергії.
4
13.
Електронні підсилювачі
4
14.
Генератори електричних сигналів
3
15.
Електричні апарати
4
16.
Застосування електронних приладів у системах керування
3

                                          Всього годин :
63

Підручники для опрацювання 

1. Електротехніка з основами промислової електроніки" А.М.Гуржій, А.М.Сільвестров, Н.І.Повознюк
2.http://dvpub.dp.ua/content/load_files/112.pdf
3.http://dvpub.dp.ua/content/load_files/112.pdf4.http://dvpub.dp.ua/content/load_files/112.pdf




Урок 1. Вступ. Електротехніка та її значення.
Урок 2. Основні поняття  метрології. Види та методи вимірювання.
Урок 3. Вимірювання струмів , опорів  та напруги.
Урок 4.  Вимірювання  потужності та енергії.
Урок 5.  Вимірювання  ємності та індуктивність.
Урок 6.  Вимірювання  частоти та періоду.
Урок 7.  Закон Ома.
Урок 8. Теплова дія та джерела постійного струму.
Урок 9. Послідовне, паралельне та змішане зєднання опорів.
Урок 10.Електричне поле. Закон Кулона
урок 11. Провідники та діелектрики в електричному колі.
Урок 12. Конденсатори. Електропровідність провідників
Урок 13. Закони Кіргофа.
Урок 14. Лабораторно практична робота №1
Вивчення залежності опору провідників від їхніх геометричних параметрів і питомих опорів матеріалів.
Урок 15  Контрольна робота №1
тематична
Урок 16. Призначення та принцип роботи електричних апаратів.
Урок 17. Електричні апарати захисту та керування .
Урок 18. Комутацій електричні апарати.
Урок 19. Магнітні пускачі. Кнопочна станція.
Урок 20. Теплове реле. Реле напруги.
Урок 21.Загальні відомості про електричні машини змінного струму.
Урок 22.Будова і принцип дії асинхронний двигунів та машин.
Урок 23.Перетворення енергії в асинхронних двигунах та машин.
Урок 24. Характеристики синхронних машин.
Урок 25. Будова і принцип дії машин постійного струму.
Урок 26. Перетворення і втрати енергії машин постійного струму.
Урок 27. Лабораторно практична робота №2.
тема: Вимірювання опору обмоток статора електродвигуна
урок 28. Лабораторно практична робота№3
ТЕМА
Складання схеми реверсивного керування трифазним асинхронним двигуном з короткозамкненим ротором.
урок 29. Контрольна робота №2
Тематична
Урок 30. Види електричної енергії.
Урок 31. Сонячна енергія.
Урок 32. Система автоматичного керування.
Урок 33. Електролічильники
Урок 34. Контроль якості вимірювальних приладів.
Урок 35. Магнітне поле.
урок 36. Основні характеристики магнітного поля.
Урок 37.Закони магнітних кіл.
Урок 38. Електромагнітна індукція.
Урок 39. Самоіндукція . Взаємоіндукція.
Урок 40. Електрорушійна сила
Урок 41. Трансформатори. Вихрові струми.
Урок 42. Лабораторно- практична робота №4
Тема: Потужність у ланцюзі постійного струму
Урок 43. Контрольна робота №3
тематична

Урок 44. Електричні властивості надпровідників.
Урок 45.Напівпровідникові діоди.
Урок 46. Біполярні транзистори
Урок 47. Полярні транзистори
Урок 48. Тиристори. Резистори
Урок 49.Пристрої вторинних джерел електроенергії.

























Урок 50. Некеровані випрямлячі.
Урок 51. Керовані випрямлячі.
Урок 52. Згладжувальні фільтри.
Урок 53. Стабілізатори напруги і струму.
Урок 54. Принцип роботи, параметри та характеристики електронних підсилювачів.
Урок 55.Електроні підсилювачі із зворотнім зв’язок.
Урок 56. Диференціальні підсилювачі
Урок 57.Операції підсилювачів.
Урок 58. Генератори синусоїдних електричних сигналів.
Урок 59.Стабілізація електричних сигналів.
Урок 60.Генератор електричних сигналів.
Урок 61.Амплітудна, частотна та фазова модуляція.
урок 62. Альтернативні види електроенергії ХХІ століття.
урок 63. Контрольна робота №4
тематична

Завдання для опрацювання під час карантину
 (27.04.2020 по 01.05.2020) 
для учнів групи № 14
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-практичної підготовки:  «Виробниче навчання»

відповіді надсилати (можна  у вигляді відео або голосового повідомлення)
до 01.05.2020 18-00


Завдання №2: Вивчити та закоспектувати визначення.

Автосигналізація - електронний пристрій, встановлений в автомобіль, призначений для його захисту від угону, крадіжки компонентів даного транспортного засобу або речей, що знаходяться в автомобілі. Воно сповіщає власника або оточуючих людей за допомогою звукових та світлових сигналів про несанкціонований доступ до автомобіля (салону). Автомобільні сигналізації прийнято розділяти на типи: без зворотного зв'язку, зі зворотним зв'язком (супутникові та GSM сигналізації).


Завдання №3: Запитання по відео ролику:



а) Що входить в комплектацію авто сигналізації   на прикладі  фірми СONVOY серії XS-3;

б) На вашу думку які можуть бути несправності в автосигналізації ?

Завдання №4: Вивчити схему підключення автосигналізації  наприкладі СONVOY серії XS-3.



Завдання №5: Пройти тестувати за посиланням