6 квіт. 2020 р.

Завдання для опрацювання під час карантину
 (06.04.2020 по 17.04.2020) 
для учнів групи № 14
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-практичної підготовки:  «Виробниче навчання»

відповіді надсилати (можна  у вигляді відео або голосового повідомлення)
до 017.04.2020 18-00

Завдання №1: Переглянути відеоролики:

https://www.youtube.com/watch?v=sCgVRRzMWt8
https://www.youtube.com/watch?v=nmo64VjwWOk
https://www.youtube.com/watch?v=7daFVDz0-Rg


Завдання №2: Запитання по відео ролику:
а)  в якій послідовності проводить розборка двигуна та його чистка;
б) які додаткові засоби для цього використовують;
в) з який основних частин складається двигун автомобіля.

Завдання №3: Вивчити принцип роботи двигуна внутрішнього згорання.


Завдання №4: Пройти тестувати за посиланням


31 бер. 2020 р.






















Проходження тесту на логіку для автоелектриків
https://vseosvita.ua/test/start/nsj549 
 під час карантину

(30.03.2020 по 03.04.2020) 
для учнів групи № 14 та  групи №13.

Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування».


Проходження тесту  https://vseosvita.ua/test/start/znt074 під час карантину
 (30.03.2020 по 03.04.2020) для учнів групи № 14
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-теоретичної підготовки:  «Електроматеріалознавство»
                                            
Проходження тесту  https://vseosvita.ua/test/start/gww607 під час карантину
 (30.03.2020 по 03.04.2020) для учнів групи № 14
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-практичної підготовки:  «Виробниче навчання»
                                            

30 бер. 2020 р.


Завдання для опрацювання під час карантину
 (30.03.2020 по 03.04.2020) 
для учнів групи № 14
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-практичної підготовки:  «Виробниче навчання»


відповіді надсилати (можна  у вигляді відео або голосового повідомлення)
до 03.04.2020 18-00


1. Зареєструватися та переглянути даний відеоролики: https://www.mozaweb.com/uk/Extra-3D_sceni-Ekologichni_transportni_zasobi-139781


2. Запитання по відеоролику , з чого складається  :

а) гібридний автомобіль
б) функціонування гібридної силової системи
в) гібридна трансмісія
г) гібридний модуль батарей
д) електричний двигун
е) фунціонування електричної силової установки.

3. Автомобільний алфавіт.

Потрібно знайти по 3 слова на кожну літеру  алфавіту,  повязанні з автомобілем (запчастина, частина автомобіля, елемент, агрегат, інструмент, матеріал, рідина та інше ).
АБВГ ДЕЄЖЗ І, ЙКЛМНОПР, СТУФХЦЧШЩ ЮЯ


4. Дайте назву 1-10, А,Б,В  елементам, які зображенні на фото.

20 бер. 2020 р.


Завдання для опрацювання під час карантину
(23.03.2020 по 27.03.2020)  
для учнів групи № 13
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-теоретичної підготовки:  «Електротехніка з основами промислової електроніки».


відповіді надсилати (можна  у вигляді відео або голосового повідомлення)
до 27.03.2020 16-00
на vanyaden18@gmail.com або на Viber: +380983996264


1. Розгадати ребуси.


2. Розгадати кросворд.

3. Розвязати задачі.





Завдання для опрацювання під час карантину (23.03.2020 по 27.03.2020) 
для учнів групи № 14
Професія: «Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування»
з професійно-практичної підготовки:  «Виробниче навчання»


1. Переглянути відеоролики:

2. Назвати, що зображено на фото та які його основні функції та призначення .

відповіді надсилати (можна  у вигляді відео або голосового повідомлення)
до 27.03.2020 16-00
на vanyaden18@gmail.com або на Viber: +380983996264 


1.




2.

3.



4.



5.


6.

7.

8.



9.

10.

11.


12.



13.

14.


15.


16.

17.

18.



19.



20.

21.

22.


23.


24.

25.



26.


27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.



42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.

54.

55.

56.

57.

58.

59.

60.

61.

62.

63.

64.

65.

66.

67.

68.

69.

70.

71.

72.

73.

74.

75.


76.

76.

77.

78.

79.

80.

81.

82.

83.

84.

85.

86.




87.


88.

89.

90.



91.

92.

93.

 94.

95.

96.

97.


98.




99.


100.